Makedonska Stopanska banka od 1. siječnja nudi čak 5 proizvoda ORYX Assistance

4.1.2022.

Stopanska banka AD Skopje u Makedoniji će od 1. siječnja 2022. svojim klijentima dati dodatnu vrijednost s čak pet ORYX Assistance proizvoda.     Četiri proizvoda iz portfelja ORYX Assistance odsad se nude klijentima Stopanske banke u Makedoniji, i to:  Roadside ORYX Assistance paketi Makedonija, Regija i Europa, zajedno s Drive Angel aplikacijom Home Assistance MobiExpress Backup Car – zamjensko vozilo uz policu AO    Narudžbe i informacije mogu se dobiti na 0800 98 329 (unutar Makedonije) ili na +389 23 207 938 (za pozive izvan Makedonije).     Stopanska banka AD Skopje prva je banka u Makedoniji, osnovana 1944. godine, te je još uvijek lider u razvoju i implementaciji najsuvremenijih financijskih proizvoda i usluga za stanovništvo i pravne osobe koje posluju u Sjevernoj Makedoniji. Sa svojih 300.000 klijenata ujedno je i najveća retail banka u Makedoniji. Stopanska banka ovim se inovativnim asistencijskim proizvodima i uslugama potpuno orijentira na potrebe klijenta, te uspješno rješava svakodnevne probleme svojih klijenata vodeći računa o njihovom poslovanju i potrošačkim navikama.

Stopanska banka AD Skopje u Makedoniji od 1. siječnja 2022. svojim klijentima daje dodatnu vrijednost s čak pet ORYX Assistance proizvoda. 

Pet proizvoda koji su na raspolaganju klijentima Stopanske banke u Makedoniji su:

  • Roadside ORYX Assistance paketi Makedonija, Regija i Europa, zajedno s Drive Angel aplikacijom
  • Home Assistance
  • MobiExpress
  • Backup Car – zamjensko vozilo uz policu AO

Narudžbe i informacije mogu se dobiti na 0800 98 329 (unutar Makedonije) ili na +389 23 207 938 (za pozive izvan Makedonije).

Stopanska banka AD Skopje prva je banka u Makedoniji, osnovana 1944. godine, te je još uvijek lider u razvoju i implementaciji najsuvremenijih financijskih proizvoda i usluga za stanovništvo i pravne osobe koje posluju u Sjevernoj Makedoniji. Sa svojih 300.000 klijenata ujedno je i najveća retail banka u Makedoniji. Stopanska banka ovim se inovativnim asistencijskim proizvodima i uslugama potpuno orijentira na potrebe klijenta, te uspješno rješava svakodnevne probleme svojih klijenata vodeći računa o njihovom poslovanju i potrošačkim navikama.