
Goran Jovanović po struci je novinar, ali novinarstvom se nikad nije bavio. Čitavu svoju karijeru proveo je u prodaji, a trenutno je na poziciji zamjenika direktora prodaje.
Gorane, kako si došao u Zubak Grupu?
– Javio sam se na oglas za posao Key account managera u ORYX Rent a car, ali su me nakon prvog razgovora pitali bih li bio zainteresiran za poziciju Voditelja odjela članstva u ORYX Asistenciji. Pozicija mi se činila zanimljiva i izazovna i rado sam je prihvatio – prisjetio se svojih početaka Goran.
Na toj poziciji bio je do prosinca 2018. godine nakon čega je prešao u Odjel prodaje na poziciju Regionalnog voditelja prodaje ORYX Asistencije te je bio zadužen za sva inozemna tržišta. Nakon što su u Makedoniji, Srbiji i BiH zaposleni novi kolege, njegova odgovornost ostala su tržišta Italije, Austrije, Slovenije i dio partnera na hrvatskom tržištu. 2022. godine je unaprijeđen na mjesto Zamjenika direktora prodaje.
Kako si došao do pozicije Zamjenika direktora prodaje ORYX Asistencije?
– Godine 2022. došlo je do reorganizacije u ORYX Asistenciji tijekom koje je Odjel upravljanja proizvodima pripojen Odjelu prodaje. Tada sam preuzeo poziciju zamjenika direktora prodaje kao i odgovornost za poslove kojima se ranije bavio Odjel upravljanja proizvodima – kaže Goran.
Sigurno imaš mnogo izazova na svojoj poziciji. Koji ti je najveći?
– Jedan od ključnih zadataka mog odjela je upravljanje bazom korisnika. Ovdje je bitno i balansiranje između prodajnih partnera koji nam dostavljaju podatke, te našeg kontaktnog centra koji pravovremeno mora imati informacije o korisnicima kako bismo mogli organizirati usluge i samih korisnika. Također bih spomenuo situacije u kojima se nađemo s partnerima koji u vrlo kratkom roku žele započeti suradnju pa se svi moramo „mobilizirati“ kako bismo na vrijeme pripremili pravnu dokumentaciju, razmjenu podataka ili IT sustav. Osim toga uvijek je tu „ganjanje“ rezultata. Budući da smo vrlo temeljiti u planiranju, realizacija se obično ostvaruje u planiranim okvirima, ali uvijek postoji razina stresa vezana uz to kako ćemo završiti mjesec – priča Goran.
Kakav je tvoj tim?
– Sjajna je stvar kad si na poslu (na kojem provodimo velik dio života) okružen s ljudima s kojima dijeliš iste interese, vrijednosti i stavove i s kojima i nakon posla s guštom možeš sjesti na kavu/pivo. S druge strane, svaki član tima ima svoje individualne kvalitete, stavove i razmišljanja zahvaljujući kojima kao odjel neprekidno rastemo i razvijamo se – kaže.
U Goranovu odjelu trenutno je četvero ljudi zaduženih za realizaciju prihoda, fakturiranje, upravljanje paketima, razmjenu i u skladu podataka s partnerima, brojne analize, prodaju i obnovu paketa ORYX Asistencije te izvještavanje o realizaciji prihoda.
Na što si fokusiran vezano za svoj tim?
– Moja je odgovornost da sve funkcionira u skladu s rokovima. Trenutno mi je fokus na razvoju zaposlenika kako bi što samostalnije mogli izvršavati svoje zadatke – zaključio je otac troje djece, koji voli aktivno provesti svoje slobodno vrijeme u druženju, putovanjima i kuhanju.
Kolege o Goranu:
“Njegova profesionalnost, predanost i pozitivan duh uvijek unesu svježinu u naš tim. Uvijek je tu da pomogne, podijeli svoje znanje i podrži druge, a pri tome zadržava osmijeh na licu (i nakon večeri u kleti)! Samo je jedan Goran Jovanović!” (Ivona Bulat)
“Dobri duh Asistencije, uvijek spreman pomoći, izvući svaku informaciju iz rukava i naravno fino pojesti i popiti . Od kada je došao u firmu, postao je moj „speed dial“ za svaki detalj, pogodnost ili paket iz prodaje.” (Ivan Furlan)
“Naš Goran prava je inspiracija u timu – radišan, uvijek spreman pomoći i u svakoj situaciji pronađe vremena za zajedničko druženje u kleti. Kao istinski gurman, voli pričati o hrani i otkrivati nove recepte, pa nakon svakog razgovora s njim obavezno se ogladni.” (Mate Šola)
“Primjer fokusiranog i predanog rada, kolegijalnosti, motiviranosti i pomaganja kolegama, profesionalnosti i odnosa prema partnerima! Rezultat toga je i ovaj njegov poslovni put.” (Mate Petrović)