
Novi voditelj postprodaje u Velikoj Gorici Ivan Crnić zaista može reći da je prešao svaku stepenicu unutar AutoZubak postprodaje i tu odrastao. Još kao 15-godišnjak put ga je doveo u Zubak na praksu za automehaničara. Tri godine kasnije, 1999. na tom se radnom mjestu i zaposlio. Za svoje zalaganje u tvrtki nagrađen je i Volkswagen zlatnom značkom te je pobjeđivao na natjecanjima koje je održavao uvoznik. Najsretniji je, kaže, kad kupac uđe nezadovoljan, a izađe sretan.
Ivane, koliko dugo si bio automehaničar?
-Radio sam kao automehaničar oko godinu dana i onda sam prebačen u skladište kao ispomoć gdje sam na kraju i ostao te postao mlađi skladištar.
Koliko često si napredovao?
-Napredovao sam polako, svake dvije do tri godine dobivao višu funkciju, da bih 2008. postao voditelj skladišta rezervnih dijelova – prisjeća se Ivan.
Uz poziciju voditelja skladišta rezervnih dijelova, 2020. postao je i zamjenik voditelja postprodaje, da bi ove godine preuzeo kormilo.
Kolika je dogovornost na Voditelju postprodaje?
-Danas imam 45 kolega ispod sebe, a odgovornost mene kao voditelja je upravljanje timom servisnih savjetnika, informatora, odjela jamstva, blagajne, općih popravaka, skladišta rezervnih dijelova, voznog parka te praonice kao i održavanje reputacije tvrtke kroz kvalitetu usluge.
Ističe kako je odgovornost njegova odjela osiguravanje vrhunske korisničke usluge, rješavanje pritužbi i zahtjeva kupaca te održavanje visokih standarda proizvođača vozila te svih servisnih procesa Zubak Grupe. Iako ima pregršt zaduženja prilično širokog raspona, najvećim izazovom smatra upravljanje timom.
Da li ti je ponekad teško motivirati djelatnike?
-Motiviranje i zadržavanje kvalificiranih djelatnika može biti izazovno, posebno u vrijeme kada je potražnja za kvalificiranim radnicima velika. Održavanje visokog nivoa korisničkog zadovoljstva također zahtijeva stalnu pažnju na detalje, brzu reakciju na pritužbe i pružanje dosljedno kvalitetne usluge – pojasnio je Ivan.
Brz napredak u automobilskoj tehnologiji zahtijeva stalno praćenje novih trendova i tehnologija, kao i kontinuirano obrazovanje i trening zaposlenika. No, dokaz tome da kao ekipa rade dobar posao je što iz godine u godinu bilježe konstantan porast u obimu posla u svim segmentima poslovanja.
Koja je tajna uspjeha tebe i tvoje ekipe?
– Upoznavanje novih ljudi te zadovoljstvo kupaca pruženom uslugom, pogotovo kada kupac dođe nezadovoljan zbog kvara na vozilu, a ode iz servisa sretan i zadovoljan. To je ono što me ispunjava i čini sretnim u mom poslu – zaključuje Ivan.
A kad dođe kući opušta se uz suprugu i šestogodišnjeg sina ili se druži s prijateljima. Svaki slobodan trenutak, kaže, voli pobjeći na more te naravno, pogledati dobru nogometnu utakmicu.
Kolege o Ivanu:
Ivan je jedina osoba u Zubak Grupi i u cijeloj mreži koja o skladišnom poslovanju zna sve. Svojim tihim načinom rada je zasluženo sjeo na vodeće mjestu u najvećoj poslovnici u Zubak Grupi. Jedini uz mene koji koristi kataloške brojeve od rezervnih dijelova kao šifre za ulazak u računalo i operativne programe (to ni NASA ne provali). Dobri duh Velike Gorice i osoba od najvećeg povjerenja za sve zadatke u postprodaji. (Krešimir Domitrek)
Što reći o kolegi s kojim uspješno surađujem od 2016. godine? Jednostavno: I – inovativan V – veseo A – ambiciozan N – nepogrešiv Ivan ili za prijatelje i kolege „Crni“ je izvrstan suradnik i kolega, uvijek na pomoći i ne postoji problem koji nije moguće riješiti. Ivanu na novoj i zasluženoj radnoj poziciji želim puno uspjeha u koji uopće ne sumnjam da će ga ostvariti. (Antonio Novak)
Crni je dobar kolega, rado će saslušati i pomoći. Na prvu je miran, smiren i samozatajan lik, a kada ga upoznaš, sve je suprotno od toga. Kod njega vrijedi ona „Prvo ispeci, pa reci“. Dobro ga je imati za kolegu i prijatelja na kojeg znaš da možeš uvijek računati. (Marijana Sladović)