U našoj centrali u Sesvetama pronaći ćete Marinu Samardžić. Ona je direktorica distribucije osiguranja u ORYX Zastupanju u osiguranju, što je nakon 18 godina bavljenja osiguranjima svojevrsna kruna karijere pa je bilo zgodno porazgovarati s Marinom o njezinu poslovnom putu kroz našu tvrtku.
Zašto si odabrala baš ovakav posao?
Osiguranje je ušlo u moj život poput police životnog osiguranja, na koju vas nagovori vješt prodavač osiguranja… Sasvim slučajno. U svijet osiguranja uvela me prijateljica Iva, koja se već bavila tim poslom, a u meni je valjda prepoznala karakteristike potrebne za bavljenje tim zanimanjem: izraženi prodajni duh, komunikativnost… Zahvaljujući njoj, posložile su se sve kockice, priča nam Marina.
Marina, u prodaji radiš od svoje 18. godine, od 2001. godine baviš se isključivo prodajom osiguranja, odnosno zastupanjem u osiguranju.
ORYX Zastupanje u osiguranju je prije punih dvanaest godina imalo potrebu za širenjem kadra. Raspisan je natječaj za radno mjesto savjetnika u osiguranju. Tražili su djelatnika na poslovima u kojima imam dugogodišnje iskustvo i koji su moje svakodnevno okruženje. Ponovno sam se našla na pravom mjestu u pravo vrijeme. I tu je počela naša ljubav. Nakon kratkog vremena iz savjetnika u osiguranju unaprijeđena sam u koordinatora prodaje osiguranja, funkciji na kojoj sam se zadržala šest godina, a 2014. ponuđeno mi je mjesto direktorice prodaje osiguranja. To radno mjesto sam, moram priznati, prihvatila sa strahom. U početku sam osjećala veliki pritisak, ali vrlo brzo strah je nestao, a samopouzdanje je raslo, kaže ORYX-ova direktorica distribucije osiguranja.
Kako ti izgleda radni dan?
Ludo! Radni dan u kojem sam okružena kolegama, kupcima, dan pun upita, izazova, iščekivanja, pregovora i još ako su pregovori na kraju uspješni, moj je idealan radni dan, kaže Marina.
Što ti je do sada u karijeri bio najveći izazov, a što najveći uspjeh?
Sada već pet godina radim kao direktorica u ORYX Zastupanju u osiguranju i moram reći da je to funkcija koja osim upravljanja, organiziranja, nadziranja pravilnog i sigurnog odvijanja poslovnih procesa, nosi veliku odgovornost. Ne samo odgovornost prema kupcima, partnerima i samom poslodavcu, već u najvećoj mjeri ona nosi odgovornost prema zaposlenicima.
Kako održavaš svoje djelatnike motiviranima i sretnima?
Dobar posao rade zaposlenici koji na posao dolaze zadovoljni, sretni i ispunjeni. Ako su zaposlenici motivirani, tada će u svoj rad unijeti cijelog sebe, a posao će biti odrađen baš onako kako treba. Zadovoljni će biti svi. Održavanje dobre i zdrave radne atmosfere u timu veliki je izazov. No, kada ste okruženi pozitivnim, vrijednim i kvalitetnim ljudima, to ne predstavlja nikakav problem. Mogu reći da je balansiranje između zadovoljnih kupaca i zadovoljnih zaposlenika moj najveći izazov i najveći uspjeh, govori kolegica Marina. Radim posao koji me ispunjava i čini sretnom, posao koji dobro poznajem. Radim ga savjesno, s voljom i sa srcem, a ljudi oko mene to osjećaju i nekako, čini mi se, jednako uzvraćaju!
Kolege o Marini
Ja evo ovako iz svojeg osobnog iskustva moram priznati da je dosta stroga, disciplina mora biti na jednom visokom nivou, inzistira na usklađenosti boja obuće i odjeće, frizura uvijek na desnu stranu, a vrlo se često provjerava i tjelesna masa svakog ponaosob. – Jan Gospodnetić
Marina je nepopravljivi optimist. ‘’Ma sve će biti u redu’’ je već njezina poštapalica… Porastu cijene osiguranja: ‘’Ma sve će biti u redu’’… Nemamo kontakt osobe u osiguravajućim kućama: ‘’Ma sve će biti u redu’’… Komet juri prema Zemlji: ‘’Ma sve će biti u redu. – Miroslav Petrović
Marina me naučila svemu što znam o ovom poslu… HVALA! You’re simply the best!!! *bam bam bam* (Tina Turner, jel) – Ivan Tadić
Naša šefica je: ŠEF IZ SNOVA – jedna, jedina i nikome je ne damo! – Sonja Volf
Kad Marina vikne: Ajmoooooo! To je to – to je Marina, vođa, pokretač i okidač naše male skupine – Mario Pištelek