povuci

JEDAN DAN S...

Ljudi su najsretniji kad vide da sam brzo došao!

Stane li vam auto nasred ceste, on je čovjek kojeg ćete nazvati. Igor Jurić (43) vozač je šlep službe ORYX Asistencije i njegov je posao olakšati vam život. A svoj posao radi predano i – odlično.

Igore, koliko si dugo u ovom poslu?
U ovom sam poslu skoro tri godine, prije toga sam vozio kamione. Ovaj je posao sada puno drugačiji, imam više kontakata s ljudima i sve je nekako zanimljivije i dinamičnije.

Kakav ti je radni dan?
U mom osmosatnom radnom danu u prosjeku izađem na četiri do pet asistencija, iako ih zna biti puno više, primjerice, u ljetnoj sezoni. Računamo li da jedna intervencija traje cca 2 sata, pogotovo ako je gužva u gradu, to sve uđe u jedan dan. Kad dođe hladnije vrijeme, bude više problema s akumulatorima, to uglavnom riješim starterom i krećem dalje na drugu intervenciju.

Koje područje pokrivaš i koliko prosječno kilometara napraviš?
Pokrivam Grad Zagreb, ali me znaju zvati i u okolicu Zagreba. U prosjeku dnevno prođem 200-300 kilometara, što je prilično puno. Mjesta za odmor gotovo da i nema, osim onog kojeg propisuje tahograf, a to je jednom po 15 i drugi put 30 minuta odmora. Ostatak dana sam u pogonu!

Koje najčešće pozive dobivaš?
Najčešće nas ljudi zovu kad im se nešto pokvari i samo stane. Nakon toga, na drugom mjestu su sudari, no nije ni rijetkost da nas zovu da im promijenimo gumu ili akumulator. Pa zašto ne? Kad tu uslugu već nudimo našim korisnicima, a nama je to pet minuta posla, zašto da prljaju ruke i muče se sami. Zimi su najčešći pozivi da im upalimo akumulator s boosterom, ili pak izlijetanja s ceste ako nisu na vrijeme stavili zimske gume.

Zovu li za promjenu guma podjednako žene i muškarci, ili?
A ne, podjednako zovu svi, začudili biste se! Ljudi uglavnom misle da ćemo im popraviti auto na licu mjesta, no nažalost u mnogim slučajevima potrebna je dodatna dijagnostika. Sve ipak brzo riješimo, ljudi su u tim situacijama uplašeni, ljuti, frustrirani i uvijek imamo razumijevanja i maksimalno izlazimo ususret.

Kakva je bila ljetna sezona? Tada vam je špica, zar ne?
Naravno. Više turista znači i više nezgoda na obilaznici. Velike su gužve, kolone dugačke, radove na cesti ne primijete na vrijeme i samo tako dogodi se lančani sudar. Šlep službe na tim važnim prometnicama su jako važne, jer dok mi ne maknemo auto s ceste, nema ni normalizacije prometa. Ljudi to još ne shvaćaju nekad pa nam ne stvaraju hitan koridor. Budući da imamo samo žutu rotirku, a ne i zvučne signale, ne razmiču nam se kao policiji i hitnoj pomoći.

Da li ti je lakše raditi zimi ili ljeti?
Zimi, jer ljeti se nikako ne možeš rashladiti. Kad asfalt užari, užarimo se i ja i kamion, toliko da nijedna klima to ne može rashladiti. Iako su ljeti ljudi dosta nestrpljiviji. Primjerice, kad ujutro sa Zelenog vala moram maknuti auto, nitko se ne može strpjeti ni 5 minuta. A to doslovno traje 5 minuta!

Sigurno među kompliciranim intervencijama imaš i one koje su smiješne i neobične!
>Naravno, evo baš je ovo ljeto čovjek uzeo auto iz rent a cara. Inače vozi staru Škodu, a u najam je dobio. Došao je sa ženom i djecom i kad im je stao auto, gurali su ga nekoliko ulica da nađu parking. Na kraju je ispalo da je samo trebao stisnuti kuplung i kočnicu da može upaliti auto. Žena je pak podivljala na njega kad je to čula, jer se on prethodno derao na ljude iz rent a cara, a sam im je mogao pomoći. Nismo mu zamjerili, već mu je bilo dovoljno žao!

Je li bilo neugodnosti na poslu?
Slobodno mogu reći da nikad nisam imao neugodnosti, jer čim dođem sa šlepicom, bolje su volje. Vjerojatno je drugačije kad pričaju s Call centrom, jer tad znaju biti ljuti ili prestrašeni, ali kad dođem, to im je kao da su došli spasioci. Znaju kolegama pri utovaru vozila puknuti sajla ili gurtna, naravno da se dogode nesretni slučajevi van naše kontrole, ali uz malo sreće i puno interne kontrole vozila, nisam imao tih slučajeva.

Kolege o Igoru

Igor je najbolji ORYX-ov vozač, a upoznao sam ih sve! Vrijedan, marljiv, precizan, a uz sve to brz, uvijek nasmijan i susretljiv. Kad sam radio u Call centru, uvijek bih na kraju radnog vremena s njim prokomentirao specifičnosti i zanimljivosti s terena. Igor je pošten i dobar čovjek, pun životnog iskustva koje rado dijeli sa svojim kolegama (Ivan Furlan

Igor je uvijek spreman za zafrkanciju, a kad je posao u pitanju, ozbiljan je i stručan. Nema mu ravnog! Šlepa je uvijek održavana i podmazana, a klijenti su zadovoljni. Dolazi u manjem pakiranju, ali nadoknađuje vještinom. (Goran Puškadija)

Igor je odgovoran, drag i susretljiv! (Kristina Čičak Kozarec