povuci

AFTER WORK

Naša Ivana nakon posla u Zubak Grupi pretvara se u pravu pravcatu umjetnicu!

Možda ju nećete odmah vidjeti, ali ćete ju sigurno čuti. Naša kolegica Ivana Petrović vesela je, kreativna i za akciju uvijek spremna marketing specijalistica, a nakon posla u Zubak Grupi pretvara se u pravu pravcatu umjetnicu! Ivana, naime, već osam godina izrađuje upečatljivi šareni nakit pod neobičnim imenom zena.dyete, što savršeno opisuje njen eklektični stil.

Ivana, kako si počela s ovim hobijem?

Oduvijek sam imala pomalo pomaknuti stil odijevanja. U jednom trenutku sam 2014. odlučila napraviti ogrlicu za sebe, a ljudi su mi ubrzo prilazili i ispitivali gdje sam kupila ogrlicu, mogu li im napraviti tako nešto, primam li narudžbe, bila sam šokirana! Nakon toga, znala sam da je to nešto čime se moram baviti.

Kako su prošle prve godine izrade nakita?

Nakit sam radila kao pravi horoskopski Bik; tvrdoglavo, fokusirano, ne slušajući one koji su mi govorili da se okanim toga. Napravila sam svoj prvi mali photo shooting uz pomoć prijatelja, objavljivala na društvenim mrežama i uskoro su počele kapati prve narudžbe. Imala sam sreće što sam uvijek okružena prijateljima koji su me podupirali u najranijim stadijima i koji su mi bili prvi kupci. Moj „boom“ dogodio se kad je 2015. godine Ella Dvornik nosila moju ogrlicu na jednom eventu. Kako to već ide, svi su je mediji popratili, a ja sam u jednom danu dobila narudžbi koliko nisam u prethodnih godinu dana!

Gdje pronalaziš inspiraciju i motivaciju nakon tolikih godina?

S godinama sam sve podigla na jednu višu razinu. Surađujem s influencerima, novinama, fotografima i videografima, ali sam još uvijek jedno veliko dijete koje se ne boji iskakanja iz norme, iznenađenja, improvizacije. Umjetnost je to u svakom smislu riječi – ne mora sve biti po nekoj šabloni, ne moraš se odmah staviti u neku kutiju.

Što ti je bio najponosniji trenutak u umjetničkoj karijeri?

Uh, bilo ih je jako puno. Od toga da mi u 4 ujutro prilaze žene ispred kluba u New Yorku i kupuju moje ogrlice, velikog članka u NY Timesu, do nebrojenih fashion editoriala koje su moje ogrlice doživjele u Americi i Europi.

Nedavno si u Zubak Grupi proslavila 5 godina rada. Opiši nam svoj tipičan dan!

Radim u Odjelu marketinga i korporativnih komunikacija. Naš odjel je dobro podmazan i uvijek radi pod ful gasom. Radim content za sve tvrtkine stranice, što mi super odgovara obzirom da sam multitasker s minimalno 10 ideja u glavi spremnih za izvedbu. Osim contenta i društvenih mreža, pišem tekstove, organiziram i vodim evente, pazim da su svi naši brendovi zastupljeni u najboljem mogućem svjetlu i prema našim standardima, a zadnjih godinu i pol dodatno osmišljavam content i za tvrtkin „interni Instagram“ – aplikaciju Jenz. S poslom u Zubak Grupi odlično „hranim“ svoju potrebu produciranja velikih količina contenta kojim pokazujem odličnu atmosferu i kvalitetan majstorski posao u svim segmentima našeg poslovanja. Nekad cijeli dan provedem na terenu snimajući i slikajući, a nekad sjedim za računalom udubljena u brdo Excel tablica.

Kako ti posao odmaže ili pomaže u rađenju nakita, i koje bi greške izbjegla na početku karijere?

Nemam nekih žaljenja, možda bih bila malo manje stroga prema sebi, manje bih overanalizirala i prije počela raditi što uistinu želim. Što god radiš u životu, znaj zašto to radiš. Imaj neki cilj, ma kako malen i naizgled beznačajan ti izgleda – nemoj ići bezglavo kroz život samo zato što se to tako uvijek radilo.

Veliki je mit da artisti ne mogu imati 9-5 job, ali zašto ne bi imali? Nikad se nisam stavljala ni u kakvu kutiju, čak ni u onu koja kaže da nema kutije. Meni moj posao omogućuje edukaciju i sigurnost u drugim aspektima života. Baš zbog posla u Zubak Grupi, moja umjetnost je sigurnija, opuštenija, nisam toliko podložna trendovskim pritiscima i uživam u svakom trenutku stvaranja.

Poruka za kraj?

Vjerujte u sebe, obrazujte se što više možete – i formalno i neformalno. Upoznajte različite kulture, pričajte s bogatima, siromašnima, sa starima i mladima. Nemojte se okruživati samo s ljudima sličnima vama jer ćete onda imati isto mišljenje kao i svi. Pokušajte biti što ranjiviji prema svemu jer je upravo ranjivost ta koja daje uspjeh i autentičnost, a to najviše ljudi shvati tek kada prođe određen broj iskustava.

Iskrenost, kvalitetan rad i autentičnost ono su što naši dugogodišnji klijenti u Zubak Grupi najviše cijene, a kad to uistinu živiš, onda je brendiranje tako nečega – čas posla!