povuci

Dimitrije Trbović i NEOSTAR na Weekend Media Festivalu 2022

Pod sloganom #SAMODOĐI održao se jubilarni Weekend.15, jedinstveni medijski događaj koji je na prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju okupio više od 5.000 stranih i domaćih stručnjaka iz širokog spektra industrija. Tako je od četvrtka 22.9. do nedjelje 25.9. Rovinj ugostio neka od najzvučnijih imena iz svijeta medija, komunikacija, tehnologije, ekonomije i inovacija, ali i špijunaže, marketinga i automoto svijeta.

Član Uprave Zubak Grupe i predsjednik Uprave Neostara Dimitrije Trbović bio je panelist i moderator na čak tri zanimljiva predavanja, dok je NEOSTAR bio sponzor.

Tako je u ulozi moderatora Trbović na otvaranju festivala ugostio poduzetnika Nikolu Deškovića, osnivača prve internet tvrtke AutoScout24 koja se bavi promidžbom i oglasima rabljenih automobila. Dešković je u razgovoru 1 na 1 pod nazivom „Pojalabande na velikom valu interneta“ otkrio ključne poslovne poteze koji su označili specifičnu tranziciju – od transporta podataka, tj. oglasa, putem autobusa do digitalne baze koja je korisnicima omogućila pregledan, brz i jednostavan prikaz automobila na jednom mjestu.

Svako područje, dakle prodaja, marketing, financije, menadžment – moraju napraviti optimalni output da bi firma optimalno funkcionirala“, naglasio je Dešković.

Da su start upovi iznimno popularni i aktualni u brojnim industrijama dokazala je puna dvorana na sljedećem panelu provokativnog naziva „Underdog? Mama ti je underdog!“. Moderator je bio naš Dimitrije Trbović, CEO Neostara, a za one je malo manje upućene već na samom početku je objasnio da underdog predstavlja sportski termin za osobe koje nitko nikad ne bi očekivao da će pobijediti. Sudionici panela, svi redom čelni ljudi uspješnih inovativnih kompanija, na vlastitim su primjerima objasnili kako se može pobijediti na temelju samo jedne ideje.

Dejan Ljuština direktor u kompaniji Vision Partners, Tomislav Grubišić CEO Bornfighta, Hrvoje Ćosić CEO Aircasha te Filip Ljubić direktor u Q Agency, prepoznali su poteškoće i moderne probleme današnjice i razmišljajući izvan okvira korisnicima ponudili inovativna rješenja.

Dupkom puna dvorana bila je i na panelu zanimljivog naziva „Pušiona“ u kojem su moderatoru Andriji Jarku svoje najveće padove otkrili jedan od organizatora Weekenda Tomo Ricov, Mario Petrović iz Millenium promocije, Davor Bruketa iz agencije Bruketa&Žinić&Grey te CEO Neostara Dimitrije Trbović. Iako danas nedvojbeno uspješni, u svojim su se karijerama često razočarali i na vlastitom primjeru naučili kako sebi i drugima priznati neuspjeh i hrabro krenuti dalje u nove pothvate. U panelu „Pušiona“ Andriji Jarku su otkrili kako za njih izgleda kad unatoč svim vještinama i trudu ne uspiješ postići što si zamislio, a u projektu ti izostane onaj WOW efekt.

Andrija Jarak je svojim briljantnim pitanjima kirurški secirao neuspješne projekte panelista te njihove poslovne promašaje potpuno ogolio pred publikom. 

Mislim da mladi na fakultetima premalo uče na case studyjima, pogotovo primjerima neuspješnih ideja i projekata. Kad shvatite koliko je lako propasti mijenja vam se stav. Krenuo bih od obrazovanja jer je i neuspjeh život i ne treba bježati od toga” rekao je Dimitrije Trbović.

Na Weekend Media Festivalu sudjelovali su direktori postprodaje i prodaje AutoZubaka, te članovi Uprave i odjel marketinga Zubak Grupe. Osim zanimljivih tema i atraktivnih predavanja, WEEKEND15 bio je dinamičan i jako zabavan, a uz puno dobrih vibracija širi je i krug poznanstava.

Za dašak atmosfere ⏩KLIK na video!

Photo: Pixsell