povuci

Mobi Banka Beograd novi partner ORYX Assistance

ORYX Assistance s ponosom započinje strateško partnerstvo s Mobi Bankom AD Beograd, prvom srpskom digitalnom bankom.

Kao dio novog partnerstva, ORYX Assistance i Mobi Banka od 11. srpnja 2023. uvode dva asistencijska proizvoda kojima Mobi Banka obogaćuje ponudu svojim klijentima. Radi se o proizvodima Roadside ORYX Assistance (Pomoć na cesti) i Home ORYX Assistance (Pomoć u kući).

the newest member to our prestigious partner network!

Proizvodi uključuju:

  1. Pomoć na cesti ORYX Assistance
    Visokokvalitetna usluga pomoći na cesti namijenjena pružanju brze i učinkovite podrške u slučaju kvara vozila, nesreće ili izvanrednih situacija na cesti. Ovaj proizvod nudi se klijentima Mobi Banke u paketu Evropa, a dolazi s našom aplikacijom Putni Anđeo, koja spašava živote i omogućuje vrlo jednostavno korištenje svih usluga korisnicima.
  2. Pomoć u kući ORYX Assistance
    Sveobuhvatni proizvod pomoći u kući koji pruža zaštitu i podršku korisnicima nekretnina. Pomoć u kući ORYX Assistance nudi cijeli set usluga koje korisnici imaju na raspolaganju u slučaju hitnih intervencija, poput vodoinstalaterskih, električarskih, bravarskih i sl. Ovaj je proizvod klijentima Mobi Banke na raspolaganju u paketu Basic.

U ORYX Assistanceu snažno vjerujemo u snagu suradnje. Naše partnerstvo s Mobi Bankom jača našu poziciju kao pružatelja usluga pomoći i istovremeno jača poziciju Mobi Banke kao banke usmjerene prema korisnicima kojima pruža jedinstvena rješenja.” – izjavio je Mate Petrović, direktor prodaje za ORYX Asistenciju. “Želim zahvaliti timovima Mobi Banke i ORYX Assistancea na njihovom predanom radu i trudu kojim su omogućili ovo partnerstvo.”

 

Proizvodi i usluge mogu se naručiti 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, 365 dana u godini na sljedećim brojevima: 080 200 602 (besplatni broj u Srbiji) ili +381 11 735 93 20 (izvan Srbije).

 

Mobi Banka je prva digitalna banka u regiji, osnovana 2014. godine pod imenom Telenor Banka. Danas, ova banka zapošljava preko 350 djelatnika i ima gotovo 750.000 klijenata. Ova suradnja je još jedna u nizu inicijativa Mobi Banke da svojim korisnicima pruži najbolje korisničko iskustvo i dodatnu vrijednost prilikom korištenja njihovih usluga. S kvalitetnom servisnom mrežom i nagrađivanim kontakt centrom, ORYX Assistance će Mobi Banci i njenim klijentima kroz ove proizvode dati značajnu podršku pružanjem sveobuhvatnih rješenja u asistencijskim područjima.