
ORYX Assistance započela je suradnju sa Crnogorskim Telekomom a.d. Podgorica. Korisnici Crnogorskog Telekoma od 4. lipnja, 2020. godine moći će ugovoriti naše dvije usluge: Roadside Assistance (Pomoć na putu) te Home Assistance (Pomoć u kući).
Usluge iz proizvoda Roadside Assistance (Pomoć na putu) su dostupne na cijelom području Crne Gore, i to u slučaju kvara vozila, prometne nezgode, nemarnog rukovanja te vanjskih utjecaja uslijed čega vozilo nije u voznom stanju ili nije sigurno za vožnju.
Usluge iz proizvoda Home Assistance (Pomoć u kući) moguće je također koristiti bilo gdje u Crnoj Gori, a korisnici ih mogu koristiti u svim hitnim slučajevima koji su rezultirali oštećenjem njihove imovine, ugrožavaju njihovu sigurnost ili uzrokuju neadekvatan boravak u kući/stanu.
Više informacija korisnici mogu dobiti na besplatni broj telefona 080 800 057 (fiksni broj telefona u Crnoj Gori glasi +382 20 405 809), te na web stranici Crnogorskog telekoma.