
Silk Road Banka AD Skopje u Makedoniji u svom portfelju usluga od 12. listopada 2022. nudi 4 proizvoda ORYX Assistance i na taj način daje dodatnu vrijednost usluge svojim klijentima, kako postojećim tako i budućim.
Dogovorena suradnja ORYX Assistance i Silk Road Banke AD Skopje klijentima će omogućiti korištenje čak četiri asistencijska proizvoda:
- Roadside ORYX Assistance (Pomoć na cesti), koji uključuju i aplikaciju Drive Angel (Putni Anđeo) – u paketima Makedonija, Regija i Europa
- Home ORYX Assistance (Pomoć u kući) – u paketima Basic, Standard i Extra
- MobiExpress – popravak loma ekrana mobilnog telefona
- Backup Car ORYX Assistance (Drugi Auto) – zamjensko vozilo uz policu obaveznog autoosiguranja
Proizvodi ORYX Assistance dostupni su klijentima Silk Road Banke AD Skopje koji ugovore neke od paketa i usluga koji sadrže asistencijske proizvode.
Narudžbe usluga zaprimaju se od 0-24h, 365 dana u godini, za više informacija nazovite 0800 22 209 (unutar Makedonije) ili +389 23 204 030 (izvan Makedonije).
Silk Road banka AD Skopje utemeljena je 1993. godine kao jedna od prvih privatnih banaka u Makedoniji, a od 2000. djeluje pod imenom Silk Road Banka AD Skopje. Banka posluje za privatne i poslovne klijente, a ovim je potezom pokazala brigu i dala dodatnu vrijednost budućim i postojećim klijentima.