povuci

Silk Road Banka Makedonija odsad nudi 4 proizvoda iz portfelja ORYX Assistance

Silk Road Banka AD Skopje u Makedoniji u svom portfelju usluga od 12. listopada 2022. nudi 4 proizvoda ORYX Assistance i na taj način daje dodatnu vrijednost usluge svojim klijentima, kako postojećim tako i budućim.

Dogovorena suradnja ORYX Assistance i Silk Road Banke AD Skopje klijentima će omogućiti korištenje čak četiri asistencijska proizvoda:

  • Roadside ORYX Assistance (Pomoć na cesti), koji uključuju i aplikaciju Drive Angel (Putni Anđeo) – u paketima Makedonija, Regija i Europa
  • Home ORYX Assistance (Pomoć u kući) – u paketima Basic, Standard i Extra
  • MobiExpress popravak loma ekrana mobilnog telefona
  • Backup Car ORYX Assistance (Drugi Auto) – zamjensko vozilo uz policu obaveznog autoosiguranja

Proizvodi ORYX Assistance dostupni su klijentima Silk Road Banke AD Skopje koji ugovore neke od paketa i usluga koji sadrže asistencijske proizvode.

Narudžbe usluga zaprimaju se od 0-24h, 365 dana u godini, za više informacija nazovite 0800 22 209 (unutar Makedonije) ili +389 23 204 030 (izvan Makedonije).

Silk Road banka AD Skopje utemeljena je 1993. godine kao jedna od prvih privatnih banaka u Makedoniji, a od 2000. djeluje pod imenom Silk Road Banka AD Skopje. Banka posluje za privatne i poslovne klijente, a ovim je potezom pokazala brigu i dala dodatnu vrijednost budućim i postojećim klijentima.