povuci

JEDAN DAN S...

Ako treba, za sklapanje najma sporazumijevam se i rukama i nogama!

ORYX Rent a car jedan je od najnagrađivanijih hrvatskih rent a cara, a za to su zasigurno zaslužni i njegovi djelatnici koji odlično rade svoj posao.

Provjerili smo kako izgleda jedan radni dan našeg kolege Edvina Avdića. Edvin je voditelj gradske poslovnice ORYX Rent a cara u Ulici grada Vukovara u Zagrebu. Zanimalo nas je što sve podrazumijeva Edvinov posao, a popis koji smo dobili je stvarno impresivan.

– Moja pozicija voditelja poslovnice u ORYX Rent a caru podrazumijeva brigu o stanju vozila, dogovaranje kratkoročnih, ali i dugoročnih najmova koji zahtijevaju stalan kontakt sa strankama na dulji period, brigu o naplati raznih dugovanja i prometnih kazni, kontrolu rada studenata i samo izdavanje vozila, kaže nam u jednom dahu Edvin čiji je radni dan, izgleda, prilično ispunjen.

Kako započinješ dan?
Jutarnje smjene počinju pripremljenim planom za koji je zadužen kolega koji je prethodnog dana radio popodnevnu smjenu. Koordiniram kolege koji rade pregled stanja vozila i rezervacija za taj dan. Prioritet nam je točna, sigurna i vrhunska usluga, svako vozilo moramo na vrijeme pripremiti kako bi za izdavanje klijentu bilo ispravno, dezinficirano i potpuno spremno. Između tih rezervacija brinemo se o stvarima poput odvoza vozila na redovni servis, registraciju, izmjenu guma i sve što je potrebno da vozilo bude spremno.

Koji su neki problemi s kojima se znate suočavati u poslu?
U pojedinim najmovima mogu nastati i poteškoće pa moramo raditi sve kako bismo ih riješili u što kraćem roku. Naravno, pazimo da su podmireni svi računi pravnih i fizičkih osoba prema nama, te da su prometne kazne naplaćene u zadanom roku, kaže Edvin. Klijenti znaju vozilo vratiti van dogovorenog roka i onda moramo prilagođavati plan izdavanja kako bi i sljedeći klijent dobio čisto i potpuno spremno vozilo.


Jesu li vam izazovne jezične barijere s turistima?
Engleski svi znamo, neki i njemački. Problem može nastati samo ako stranke ne znaju nijedan jezik. Sjećam se kad smo morali sklopiti ugovor o najmu s Korejcem. Nije pričao engleski i nije imao pojma što pričamo. No, i za to smo već s godinama iskustva spremni pa im uvjete najma gestikuliramo ako treba i rukama i nogama. – kaže Edvin sa smijehom.

Koji je tip najma najčešći?
Naglasak nam je tradicionalno na turistima koji dolaze iz cijelog svijeta. Vozila ljeti praktički cijelo vrijeme budu u najmovima i zadrže se u našoj poslovnici na maksimalno par sati. Zadnjih nekoliko mjeseci velika je potražnja za mjesečnim, tj. dugoročnim najmom. Riječ je o usluzi u kojoj klijent na korištenje od 30 dana i više dobije željeno vozilo, a brine se samo o vožnji i gorivu. Naime, mi preuzmemo one „dosadne“ brige poput registracije, osiguranja, servisa… A ako se dogodi i prometna nezgoda, klijent na korištenje odmah dobije i zamjensko vozilo, dok ga mi popravljamo. Ovaj tip najma zadnjih je godina popularan posebno kod malih i srednjih tvrtki, te međunarodnih tvrtki i zastupstva koje na par mjeseci angažiraju vanjske stručnjake, a mi im možemo brzo i bezbolno osigurati službeno vozilo.