povuci

NAŠE LEGENDE

Ljudi će zaboraviti što su od tebe kupili, ali nikad neće zaboraviti kako su se zbog tebe osjećali!

Prije skoro 38 godina, u Zubak Grupu je došetala jedna dama koja je o automobilima znala više od svih svojih muških kolega, a zahvaljujući svojim zaslugama i dan danas radi kod nas. Vesna Kahrimanović administrator je u prodaji vozila u AutoZubak Velikoj Gorici koja svoj cijeli radni vijek radi u Zubak Grupi i s pravom ju zovemo jednom od legendi Zubak Grupe! Tom prigodom sjeli smo s Vesnom i popričali.

  1. Vesna, ispričajte nam malo o svim lokacijama i radnim mjestima koja ste prošli u svojoj dugoj karijeri u Zubak Grupi.

Radila sam u Velikoj Gorici, u Sesvetskom Kraljevcu, pa u Zagrebu te sam se onda opet vratila u Veliku Goricu. Petnaest godina sam radila u prodaji SEAT vozila, s ranijim pozicijama u računovodstvu, administraciji.

U prodaji vozila radila sam 23 godina. Nisam se toliko zasitila same prodaje vozila, količina zadataka vezanih uz skrb o kupcu svakodnevno je postajala sve veća i postalo mi je veliko opterećenje. Iskustvo i znanje logično su me vodili prema administraciji u prodaji, posao koji danas radim.

  1. Koja je razlika između direktne prodaje i administracije?

Direktna prodaja je svakodnevni izazov s novim strankama i novim situacijama koje ponekad ne možete predvidjeti i bez obzira na znanje i iskustvo.

Što se tiče trenutne pozicije, u administraciji prodaje čekaju me brojni zadaci kojima kolegama u prodaji na dnevnoj bazi dajem punu podršku, a nakon prodaje vozila tu je suradnja i s drugim odjelima u Zubak Grupi koji rješavaju popratnu papirologiju. Ovo mi je idealan posao s mojim znanjem.

  1. U prodaji ste godinama obučavali mnoge mlade kolege. Kad biste mogli nešto poručiti mladim ljudima koji žele graditi karijeru u prodaji, što bi to bilo?

Da, mnogi mladi prodajni savjetnici prošli su “kroz moje ruke”. Iskustva s njima uvijek su bila pozitivna. Kolege cijene moje znanje, a ja volim na njih prenijeti sve što znam. Znanje i iskustvo koje naučimo u tvrtki uvijek se dijeli i razmnožava, mi smo stvarno jedan dobro nauljeni stroj. Bude mi žao kad neki prodajni savjetnici odu iz tvrtke jer je posao zahtjevan i kompleksan. Tada mi je jasno da mladima mogu usaditi znanje, ali ne i lojalnost tvrtki koju ja osobno jako cijenim i poštujem, te se u potpunosti smatram važnim dijelom njenog mehanizma.

  1. Žena u autoindustriji – što se promijenilo prije 30 godina i sada?

Biti žena u prodaji vozila uvijek je bio i ostao izazov. U prvom kontaktu većinom muški kupci znaju isprva biti sumnjičavi dok im svojim poznavanjem vozila ne dokažete suprotno. Nasuprot tome, naši ženski kupci većinom su sretni kad naiđu na ženu u prodaji. Tada su opuštenije i, kako kažu „Ne boje se da će ispasti neznalice ako su rekle nešto krivo o vozilu.“. Provela sam mnogo godina prodajući aute na autoshowovima i moram istaknuti da je poštovanje žena veliko bilo i prije, a sada je još i veće. Sretna sam i što kod nas u prodaji vozila radi velik broj žena.

  1. Kako provodite slobodno vrijeme?

Ponosna sam baka 9-godišnje djevojčice Eme. Kad je kod mene, sve se vrti oko nje i svo slobodno vrijeme provodim s njom. Osim nje, bavim se svojim malim vrtom te i kućnim ljubimcima, koker španijelicom Lunom i papigom Tiki.

  1. Koji je idealni auto za vas?

Passat Variant 2.0 TDI DSG Business. Nema drugoga!

  1. Sigurno imate mnogih anegdota iz bogatog poslovnog iskustva.

Obzirom da sam godinama radila na autoshowovima te imala stotine zadovoljnih kupaca automobila, nerijetko me ljudi vide u Konzumu ili u gradu i pozdrave kao da se znamo godinama. Jednom sam tako čak bila i na Hvaru kad me čovjek na šetnici pozdravio i pitao otkud se znamo. Čim mi je odgovorio da ima Seat Toledo, rekla sam mu da sam mu prodala auto!

 

To je po meni definicija uspjeha; ljudi će zaboraviti što su od tebe kupili, ali nikad neće zaboraviti kako su se zbog tebe osjećali uvaženo, cijenjeno i kao dio obitelji.